8. november 2017

Opis poti do OŠ Prežihovega Voranca z avtoceste Ljubljana - Jesenice
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lipce, kjer peljemo desno proti Jesenicam. V naselju Slovenski Javornik v križišču s semaforjem zavijemo levo proti centru mesta in nato nadaljujemo naravnost nekaj kilometrov. Prevozimo rondo naravnost po klancu navzgor. Takoj za klancem v semaforiziranem križišču (pri gimnaziji) zavijemo desno proti Tomšičevi cesti in po 200 m zagledamo na levi strani Osnovno šolo Prežihovega Voranca. Vhod v dvorano je na zadnji strani šole. Parkiranje za šolo ne bo možno. Do večjega javnega parkirišča dostopamo tako, da za šolo prevozimo še prehod za pešce in takoj zavijemo v prvo (ožjo) ulico na desni in nato po nekaj metri spet zavijemo desno na parkirišče pri Gledališču Toneta Čufarja.

Opis poti do OŠ Prežihovega Voranca z avtoceste Ljubljana - Jesenice, mejnega prehoda Rateče in Korensko sedlo
Z avtoceste Avstrija (Karavanke) - Jesenice se usmerimo na izvoz Hrušica in zavijemo desno proti Jesenicam na magistralno cesto iz smeri Kranjske Gore oziroma mejnega prehoda Rateče in Korensko sedlo. V naselju Jesenice nadaljujemo naravnost in ob tem prevozimo več semaforiziranih križišč in prehodov za pešce. Na desni opazimo večjo železniško postajo in kmalu nato  v semaforiziranem križišču (pri gimnaziji) zavijemo levo proti Tomšičevi cesti in po 200 m zagledamo na levi strani Osnovno šolo Prežihovega Voranca. Vhod v dvorano je na zadnji strani šole. Parkiranje za šolo ne bo možno. Do večjega javnega parkirišča dostopamo tako, da za šolo prevozimo še prehod za pešce in takoj zavijemo v prvo (ožjo) ulico na desni in nato po nekaj metri spet zavijemo desno na parkirišče pri Gledališču Toneta Čufarja.

6. december 2017

Photos from Slovenska Zveza Tradicionalnega Karateja SZTK's post

In še nekaj utrinkov s SP.

Hvala ti , Sara Hotič.

6. december 2017

Photos from Slovenska Zveza Tradicionalnega Karateja SZTK's post

Članska reprezentanca Slovenske zveze tradicionalnega karateja se je udeležila 2. Svetovnega prvenstva UWK/ITKF, ki se je odvijalo od 30. novembra do 3. decembra v  Montecatini Terme, Italija. Svetovno prvenstvo je  zajemalo  tri največje zvrsti...

3. december 2017

2. Svetovno prvenstvo UWK/ITKF zaključeno. Reprezentanca SZTK je osvojila 29 medalj, od tega 6 zlatih. Podrobne informacije sledijo.

Photos from Slovenska Zveza Tradicionalnega Karateja SZTK's post

Slovenska Zveza Tradicionalnega Karateja SZTK added 8 new photos.

1. december 2017

Otvoritev 2.SP UWK Italija 2017

1. december 2017

Uradna otvoritev 2. UWK svetovnega prvenstva, seveda tudi z udeležbo SZTK.